Меню сайту |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Наше опитування |
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|
У категорії матеріалів: 26 Показано матеріалів: 1-26 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Білки, жири та вуглеводи..... |
поглибити знання учнів про будову та функції органів дихання у тварин, |
Мета уроку: ознайомити з характерними ознаками в будові комах; з окремими представниками цієї групи |
Мета уроку: на основі порівняння типів м`язових тканин зробити висновок про залежність їх будови від функцій; |
Мета уроку: ознайомити з характерними ознаками в будові комах; з окремими представниками цієї групи |
Мета: вивчити будову рослинної і тваринної клітин, ознайомитися з різноманітністю клітин |
Мета уроку : обговорити з учнями значення процесу запилення, ознайомити їх з основними типами та способами запилення.
|
Узагальнити знання учнів про різноманітність представників Царства Гриби |
Сформувати в учнів уявлення про водорості, як нижчі рослини |
Сформувати в учнів уявлення про зовнішню та внутрішню будову листка |
Мета: сформувати знання про особливості внутрішньої будови листка у зв’язку з виконуваними функціями. |
Цілі: ознайомити учнів з різноманітністю плацентарних ссавців; ознайомити з характерними ознаками основних представників рядів ссавців;
|
Тема уроку: Значення травлення. Будова й функції органів травлення. Методи дослідження органів травлення. |
- Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя і берегти своє здоров'я змолоду.
|
Плід, поширення плодів. Лабораторне дослідження № 10 «Будова плода» |
Урок-змагання з презентацією міні-проектів «Суцвіття» з біології в 6-му класі |
Розробка уроку «Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи» |
Розробка уроку «Сапротрофні - цвільові гриби, паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини)» з біології в 6-му класі |
Тема: Загальна характеристика біосфери. Вчення В. І. Вернадського про біосферу. Роль живих організмів у біосфері. Біомаса. |
Розробка уроку створена для узагальнення та систематизації знання учнів про птахів та перевіритки рівеня засвоєння матеріалу; розвивати творчу активність, пізнавальні інтереси, пам’ять, логічне мислення, інтуїцію, вміння спостерігати; виховувати любов і бережливе ставлення до природи. |
Розробка нестандартного уроку. |
|
|
Вхід на сайт |
|
|
Пошук |
|
|
|