Четвер
05.12.2024
05:11
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт заступника директора з виховної роботи та вчителя бі...
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Меню сайту

Категорії розділу
Розробки уроків [26]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Біологія » Розробки уроків

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З БІОЛОГІЇ на тему
[ Викачати з сервера (230.0 Kb) ] 13.04.2017, 11:22

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З БІОЛОГІЇ                        на тему                                                                                                              « УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ТРАВЛЕННЯ»               ПОДОРОЖ БУТЕРБРОДА.»

9 клас

 

                                                                    

                                                                                     

 

 

Тема уроку :  Подорож бутерброда.                                                                   

                       Узагальнення знань з теми «Травлення»     

 Мета уроку :        - Узагальнення і систематизація знань учнів; 

  • Поглиблення уявлень та понять про взаємозв'язок між  будовою і функціями окремих органів  травлення;
  • Формування і активізація пізнавального інтересу учнів до вивчення предмету біологія та пізнання власного організму;
  • Розвиток пізнавального інтерес до предмету, власного організму; творчих здібностей, логічного     мислення і уяви, вміння застосо­вувати набуті знання для обґрунтування правил гігієни і профілактики захворювань органів травлення.;
  • Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя і берегти своє здоров'я змолоду.

Тип уроку:  урок - подорож

Обладнання та матеріали: таблиці: «Будова травної систе­ми», «Гігієна травлення», муляжі ор­ганів травної системи; Дидактична картка №1 Розкладна травна система; Картка №2 Таблиця самооцінювання; Картка №3  Завдання для капітанів; відео фрагмент про травну систему корови; поема «Подо­рож бутерброду»

Біологічні поняття та терміни:                                                                                                                             

       - травний канал: ротова по­рожнина, стравохід, шлунок, дванадцятипала кишка, тон­кий і товстий кишечник;

- травні залози: слинні, підшлун­кова, печінка;

Епіграф уроку: « Людина має знати, як допомогти собі в хворобі, маючи на увазі, що здоров'я найбільшим скарбом людини!»                                                                                                

                                                                                                   Гипократ

Хід уроку

I.      Мотивація навчальної діяльності

Вчитель: - Сьогодні на уроці ми  здійснимо  віртуальну подорож по травній системі людини, під час якої ви зможете показати ваші знання і навички отримані при вивченні цієї теми.  Допоможемо Бутерброду пройти всі станції травної системи. Для цього розділимо клас на дві команди, які будуть змагатись за першість на кожній зупинці подорожі. За кожне правильно виконане завдання ви отримуватимете відповідний біонік: - зуб означатиме що  ви  « гризли» підручник та володієте знаннями на високому рівні; - язик отримаєте за відповідь на достатньому рівні, що означатиме те, що ви знаєте достатньо щоб «викрутитися» з ситуації; - шлунок отримаєте за відповідь на середньому рівні а вашу інформацію потрібно перетравити повторно; - печінка означає що ваші знання на низькому рівні та потребують фільтрації. Кожен біонік відповідає балам з картки для оцінювання, яка є у вас на столах. У кінці уроку ви зможете самооцінити свої знання за допомогою отриманих біоніків та цієї таблиці.

Але для початку скажіть мені, як ви думаєте, бутерброд приносить нашому організму шкоду, чи  користь?                                                                                             ( Думки учнів розділяються)                                                                                           

  Вчитель: - Так як однозначної відповіді немає, пропоную зайняти власну позицію на дошці « КОРИСТЬ» чи « ШКОДУ», а наприкінці уроку зможете довести або змінити власну думку. Тепер можемо розпочати нашу подорож! Запитання зачитуються командам по черзі. Якщо команда не знає відповіді, інша може отримати додаткові бали.

II.     Узагальнення та систематизація знань
   Вчитель: - У середні віки вчені поділили внутрішні органи людини  на благородні і неблагородні. До благородних вони віднесли серце, печінку і легені, а до неблагородних — шлунок та кишечник. Правильно це чи ні? Яку роль відіграє наша травна система в житті кожної людини? Можливо, благородна печінка опиниться серед неблаго­родних органів, які беруть участь у травленні їжі? Що відбувається з їжею, коли вона поступає в «природні во­рота та ходи тіла»? Які таємниці заховані на кожній зу­пинці? На ці та інші питання відповімо під час подорожі по відділам травної системи. Розв'язавши цей ребус, відгадаєте назву першої станції.                                                                                                            ( Учні розв'язують ребус, вчитель вивішує на дошці назву станції )

 

 

                                                ,,

 

 

                                                                   

 

 

Перша зупинка — «Ротова порожнина»

   Вчитель: - Хто розкаже про те, що це за станція і що в ній відбувається?

(Учень розповідає коротку інформацію про ротову порожнину )

   Вчитель: - На кожній зупинці будуть проводитися по два конкурси:              1. Бліцтурнір, під час якого будуть читатися питання на які дасть відповідь той, хто першим підніме руку;

2. Конкурс ерудитів полягає у тому що  кожна команда отримає по два запитання, для відповіді на які буде надаватися 1-2 хвилини і для відповіді можна використати муляжі або таблиці. Удачі!

 

 

 

 

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Катерина
Переглядів: 591 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites